Kontakt Koncern IT
Henvendelser om f.eks. praktik, tværgående projekter, oplæg el. andet organisatorisk kontakt da kit@kk.dk
Bemærk venligst at denne postkasse kun tjekkes et par gange om ugen.
For pressespørgsmål skriv til presse.okf@kk.dk
Koncern IT (KIT) holder til på Borups Allé 177, 2400 København NV, i daglig tale Fuglebakken, sammen med Koncernservice (KS) og Københavns Ejendomme (KEJD).
Ved intern henvendelse til f.eks. IT-support, juridisk vejledning eller lignende, kan Serviceskranken kontaktes på hverdage mellem kl. 9:00-14:00 på telefon 7080 8000.
Praktiske informationer
Parkering på Fuglebakken er kun tilladt med gyldig P-licenskort i forruden mandag-fredag klokken. 8.00-15.30. Det er kun tilladt at parkere i de afmærkede båse, så orienter dig i forhold til skiltningen på parkeringspladsen.
Gæster skal henvende sig i receptionen, for at få udleveret et gæstekort til deres bil. Husk at medbringe bilens nummerplade-nr. ved registrering. Gæstekoret skal være placeret i bilens forrude. Skiltning fremgår på parkeringspladsen. Gæstekortet skal afleveres i receptionen efter brug.
Receptionen tager sig af modtagelse af gæster, taxabestillinger, post, udlevering af tjenestecykler mv. Det er også her du finder vagten. Receptionen på Fuglebakken finder du ved hovedindgangen Borups Allé 177.
Åbningstiderne for receptionen er:
- Mandag - torsdag: 8:00 - 16:00
- Fredag: 8:00 - 15:00
Vi tager desværre ikke imod uopfordrede ansøgninger. Ledige stillinger i Københavns Kommune slås op offentligt, og vi opfordrer dig til at holde dig orienteret på Københavns Kommunes hjemmeside www.kk.dk/job, eller på LinkedIn.
Det er muligt at tilmelde sig ”jobagenten” på Københavns Kommunes hjemmeside og dermed automatisk få besked næste gang, der er en ledig og relevant stilling, man som interesseret kan søge.
Er du ansat i Københavns Kommune, kan du finde mere information om, hvem du skal kontakte fra Koncern IT via. KK's Intranet.